Dankbar

Anregungen, Tipps, Fragen...
Antworten
Hope
Stammgast
Stammgast
Beiträge: 184
Registriert: 17.03.2008 13:39

Dankbar

Beitrag von Hope »

** Lasst uns dankbar sein gegenüber Menschen,
die uns glücklich machen. Sie sind liebens-
werte Gärtner, die unsere Seele zum blühen
bringen **

Ich möcht a därä Schtell mol fescht dankä sägä für eu i dem Forum; euri Antwortä sind Seeletröschterli und tüänd eifach guät. Dankä sägä möcht ich aber au allnä andärä Menschen, wo für mich do sind: ich dankä eu i Gedankä herzlichscht!

Wött eu chli vo minärä Dankbarkeit wietergeh und schick eu drum viel Liächt, Chraft, Geduld und Freud für diä nöchscht Zyt

Mit liäbä Grüäss Hope :)
Benutzeravatar
Delphia
Forenlegende
Forenlegende
Beiträge: 2125
Registriert: 17.07.2006 11:43

Beitrag von Delphia »

Liebe Hope

Das hast Du ganz schön geschrieben! Vergiss bitte nicht, dass Du gesäht hast... Der liebe Gärtner dankt Dir dafür! :D

Beste Grüsse
Delphia
___________________________________
Probleme? nein! Herausforderungen: ja :-), manchmal aber völlig hoffnungslos...
Anita

Beitrag von Anita »

daaaaaaaaaanke :)

auch dir viel gfreuts!

herzlich
anita
Antworten